Wednesday, December 19, 2012

#WW - Kagum

ng0meL by ummi
Yang ini aku punya, yang tu kau punya, aku punya yang ini, ko ambik yang tu..
Kagum tengok pokok krismas and ada bola cantik gantung gantung.

14 lagi tambah ng0meL:

Cikgu Ma on December 19, 2012 said...

haha..ok, boleh gelak jerr..line x ok..x tau gmabr apa...huhu

me shuhada on December 19, 2012 said...

Ohoho okla tu, jnji boleh gelak kn

Fiza Rahman on December 19, 2012 said...

Hahaha...dah mcm dialog nujum pak belalang ☺☺

me shuhada on December 19, 2012 said...

Kikiki itulah pasal. Mmg gitu pun gaya diorang.

Mimie on December 19, 2012 said...

sy punye satu

Ibu Lala on December 19, 2012 said...

Ha ha ha..sumenye berebut rebut kan.

Hye..salam kenal. Jom ziarah blog saye...

me shuhada on December 19, 2012 said...

Haha bnyk la nk d bahagi

me shuhada on December 19, 2012 said...

Salam kenal.

izan mama mia on December 19, 2012 said...

apalah yg dibelek tuu yer..hiih

me shuhada on December 19, 2012 said...

Gitulah budak2.. ada je yg menarik minat

Dee on December 20, 2012 said...

ada tak dorang suruh beli pokok krismas letak kat rumah? my kids suruh..hahaha...

salam kenal sis..

me shuhada on December 20, 2012 said...

Huhu belum sampai tahap tu lg. Tp dh start minta lampu kelip2 nk psg kt luar mcm raya tu.. hadoi.

fieda on December 20, 2012 said...

bende comel tu yg berebut rebut tu..hihihi

me shuhada on December 20, 2012 said...

Tgk n pegang boleh. Nk, nonono

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog