Friday, December 21, 2012

Doomsday on my Bestday?

ng0meL by ummi
Salam.

Macam macam review pasal bulan ni.

Mula tarikh 12.12.12. Ramai kawen or at least nikah dulu pada tarikh ni.

Then semalam 20.12.2012. Tarikh cantik juge. Ada gak yang kawen?

Harini.. 21.12.2012.. its my 32nd Birthday! Tua dah noooo. Tapi maintain aweK muda hahaha harusss.
So.. kalau korang sedang baca  entry ni pada tarikh harini 21.12.2012.. Alhamdulillah.. kita masih bernyawa.. bumi juge masih bernyawa..
Tahun lepas tak salah aku.. kecoh la pada tarikh harini.. dikatakan doomsday atau hari akhirat akan berlaku.
Macam macam ramalan dan kiraan dan kajian yang diorang buat. Harapnya walau bilapun masanya.. jangan kita terlalu taksub dan percaya sehingga lupa bahawa hanya Allah yang tahu bila tarikh, hari, masa, akan berlakunya hari Kiamat. Wallahu'alam..

Anyway.. again.. today is my Bestday!
I just wish that mak ayah sihat dan aku masih diberikan peluang untuk berjumpa peluk cium mereka bila aku balik ke Malaysia tahun 2014 nanti. InsyaAllah.

And suami.. anak anak, juga diberikan kesihatan yang baik untuk aku jaga makan minum, pakaian, kesejahteraan (oh apa aku merepek ni di pagi hari).. semoga menjadi insan berguna. InsyaAllah.. Aminnn.

Love semua.

2 lagi tambah ng0meL:

Mimie on December 21, 2012 said...

Alhamdulillah rezeki

me shuhada on December 22, 2012 said...

Alhamdulillah.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog