Thursday, November 22, 2012

Gadoh pulak

ng0meL by ummi
Salam.
Macam tu la dua beradik ni. Elok elok main ketawa ketawa. Pastu gadoh. Ni ada kotak semalam belikan Arisssa tricycle. Dah Kakak and abang masing masing dah ada bicycle, Arissa je dok berlari kejar abang and kakak kehulu kehilir.
Pastu sekejap je pon, baik pulak balik. Tu yang aku pun snap gambar je.. malas nak masuk campur. Tau dah adik beradik macam tu la kalau gadoh pun kan.
Pastu gadoh balik. Pastu baik balik.

4 lagi tambah ng0meL:

Wak Gelas™ on November 22, 2012 said...

nk adek baru lg tuuu.. ehhee

sis shuhada on November 22, 2012 said...

Wak Gelas
Huhu dah cukup korum dah ni

Wak Gelas™ on November 22, 2012 said...

chopp, nk tanye arini anniversary keeew.. ehhhee, saje tanyee..,

sis shuhada on November 23, 2012 said...

Taklah Wak.. hari2 anniversary tu.. xcaya tgk esok.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog