Friday, November 2, 2012

Aktiviti layan anak-anak tak pernah boring

ng0meL by ummi

Salam.

Lama beno tak layan belog. Malas betul nak buka laptop tu huhu. Tapi hati memang teringin sangat nak share apa yang aku anak beranak dok buat sehari demi sehari kat rumah sampai sanggup tak keluar jalan jalan.

Bukan tak boring dok terperap je, tapi kalau bawa diorang jalan lagi penatkan diorang baik dok umah je lagi selesa boleh main boleh makan boleh ketawa boleh nagis sesuka hati.. dalam rumah sendiri kan.. hehe.

Oklah tak nak bebel. Nak share gambar je pon.




0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog