Tuesday, August 28, 2012

Menulis dari kejauhan dalam kesejukan

ng0meL by ummi

Salam..

Lama nau  tak melawat blog sendiri. Dah bebulan hah. Teringin nak tulis tu ada cuma masa n mood n idea ja yg  tak ngizinkan. Huhu sedih kan.

Ni.. aku tulis dari Adelaide, Australia. Jauh sangat sangat dari bumi Malaysia. Patut aku update cerita persediaan, perjalanan, pengalaman tapi... hah tak yah cakap banyak la kan.

Nanti insyaAllah aku akan update cerita basi pengalaman kami ok. Buat masa ni just nak intro sikit-sikit la hihi.

Sekarang dah nak abis Ogos. Kami sampai 8 Julai.. seminggu sebelum puasa. Ye.. kami puasa di bumi sejuk ni dan beraya di sini. Jauh sangat dari family. Tapi Alhamdulillah kami tak sendiri. Ramai orang Malaysia kat sini dan semua saaangat baik dan mesra dan helpful! Susah rasanya nak cari orang Malaysia macam diorang ni kat Malaysia. Tapi aku percaya.. bila datang tempat orang, masing masing akan pandai jadi Melayu.

Oh, aku ni update pakai hp so tatau la rupa macammana nanti post aku ni. Kalau ok aku maintain cuma nak belajar nak insert gambar huhuhu. Kalau tak... terpaksala bukak laptop juge. Haaa tu yang buat aku malas sebab nanti di kacau dek budak budak bertuah ni. Apapun harap okla kan...
Ok till then, nak tido dah.. nanti insyaAllah akan ku sambung cerita selagi mood ada.

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog