Monday, August 1, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak!

ng0meL by ummi
salam .~
 
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan!

 Hepinya harini 1st time in my life berjaya bersahur dengan masakan sendiri untuk suami bagi 1st day puasa! Ngee faham x? Maksudnya.. selama ni even dah 6 tahun kawen, 1st day puasa kami sekeluarga akan sambut kat umah mak ayah aku kat Kedah. Jadi selama ni mak la yang urus bab masak, makan masa sahur pertama kami.

Tapi tahun ni kami xbalik... sob sob. Jadi itu yang jadi 1st time tu. Hahaha adik aku cakap 'macam baru kawen saja' 1st time sambut puasa sama2 berdua laki bini. Ngee..

Aku masak simple je. Ayam masak sambal kicap panaskan, sayur kobis+carrot masak pagi ni dengan nasik. Air.. mango + nata de coco.

Ok.. ni aku nak share aku jumpa time google carik gambar ramadhan..

 Comel kan? Maksud jelas dan teranggg..
.
Anyway, again.. SELAMAT BERPUASA! 
p/s: sebok la kat opis harini dr pagi sampai petang dok bincang menu nak berbuka bagi kaum ibu2 ye!

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

1 lagi tambah ng0meL:

siti nurkhijah on August 01, 2011 said...

slamat berpuasa jugak.... negege

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog