Wednesday, May 18, 2011

jom naik basikal!

ng0meL by ummi
salam .~
 
Lama tak update cite aktiviti family aku kan? Hmm sejak Arissa lahir 7 Mac 2011 aritu, kitorang xde kemana sangat pun. Paling2 ulang alik Putrajaya-Sungai Petani-Putrajaya. Maklumla.. cuti lama, amek kesempatan la aku nak balik kampung selalu.
.
Ntahla, aku ni kalau baby kecik2 serik nak bawa kuar jenjalan. Tunggu besar sikit baru selesa rasanya. Biasala baby kan, senang kena penyakit sebab sistem badan diorang tak berapa kuat. Taknak la aku amek risiko. Tapi sekarang oleh kerana Arissa pun dah 2 bulan lebih, aku confident sikit nak bawa dia kuar.
.
 So, weekend lepas En Ahmad decide ajak budak2 main basikal kat taman. Kat SP aritu kitorang belikan Kakak basikal.. rugi kalau terperap je, maklumla kitorang dok apartment kan. Susah sikit nak berbasikal ni. Basikal Kakak dulu afiQ dah pandai naik jadi oklah both ada basikal n boleh riadah sesama.
.
Kitorang decide g taman kat Bandar Baru Bangi sebab kebetulan aku g antar baju tempah kat area situ aritu. Oh, selain tempah kat mak sendiri, ada hati gak nak tempah kat tailor lain kan? Hehehe...
.
So... tanpa cakap banyak, jom tengok gambar la ye!

 ~ our hero: Ahmad AfiQ ~

 ~ big sis: Farah Sufiyyah ~



 ~ us! ~

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog