Thursday, May 19, 2011

Breakfast Delivery

ng0meL by ummi
salam .~
 
Goood Morning! Hehe dah bekfast ke belom? Korang kat mana? Opis? hehehe aku kat umah la... masih bercuti! Lama betul rasanya nak habiskan cuti 3 bulan ni eh... tapi sebenarnya tak lama pun, pejam celik pejam celik dah 2 bulan lebih dah pun. Lagi 2 minggu aku masuk kerja la balik.
.
Oh, entry ni xleh panjang2... jap g budak2 bangun la masing2. Just nak bagitau... since semalam kitorang try Breakfast Delivery ni. Puas hati nasi lemak dia seeedap! Ntahla sebab lapar kah atau dah berapa hari xmkn nasik lemak kah atau aku ni dah kuat makan kah, tapi bagi aku... hari2 mau order nasik lemak kat sini.
 
 ~ the flyers ~
.
~ breakfast for today! ~
.
Mudah dan murah dan sedappp hehehe... 
menu harini: nasi lemak 3, roti jala 3, keria 4 & lepat 2 = RM9.00

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog