Tuesday, January 11, 2011

terkentut dalam lif?

ng0meL by ummi
salam~
 
Al kesahnya satu 0rang ni, dia baru keluar dari lif. S0rang2. Masa pintu buka n dia keluar, ada 2,3 0rang tengah tunggu kat luar nak masuk. Beria 0rang ni xbagi orang2 kat luar tu masuk. Siap offer suruh g naik lif lain lagi. Yang orang lain tu ikut je la sebab tengok dia ni semacam je..
.
tapi dia xperasan yang lif tu dah gerak naik balik. yelah, dah xtahan pintu tu, naik la kalau ada orang tekan kat atas, kan? Sekali... bila pintu lif terbuka je n orang masuk... hahahaha.. cengginilah rupanya!
.
 
Rupanya dia dah tak tahan sangat nak terkentut tadi.. nak c0ver line konon, tahan la lif xkasi 0rang naik, dengan harapan xlama lepas tu hilang la bau! hehehe tapi kant0i jugak bila lif tu sampai bawah balik, org yang keluar dari lif d0k maki2 sapala yang melepas dalam lif tadi!
.
*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

8 lagi tambah ng0meL:

siti nurkhijah on January 11, 2011 said...

sapa yang buat keja cam tu?????
habaq mai sat....
seb bek opis ngan umah aku tak dak lif

Mknace on January 11, 2011 said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

Rama2Ungu on January 11, 2011 said...

hahahahaha.......

sis shuhada on January 11, 2011 said...

@siti nurkhijah:
hahaha identiti dirahsiakan, boleh??

sis shuhada on January 11, 2011 said...

@Mknace: TQ2.. penat carik idea neh.

sis shuhada on January 11, 2011 said...

@Rama2Ungu: kisah benar tau! keh3.

nabilah_2908 on January 11, 2011 said...

hehehehe....kesian org yg kentut tu kena maki...

bukan salah dia..nature call...tkdpt dh nk ngelak.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KEBAYA BIRU

sis shuhada on January 11, 2011 said...

@nabilah_2908: tu la pasal, agaknya dh xtahan sgt la tu kan? kan? yg teruknya yg jadi mangsa tu.. ekekeke

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog