Tuesday, January 4, 2011

mak pesan jangan SY0K sangat, nanti nak tereyak (nangis!) huhuk .~

ng0meL by ummi
salam~
 
semalam, pagi tadi cam hepi2 jek sebab lega sikit waran penting dari minngu lepas punya hal dah setel. Tu pun agak bertungkus lumus gak la kan nak setelkan semua tu.
.
Tup2 petang ni... diulang PETANG, ok. Time semua orang dah siap2 tarik drawer masing-masing kuarkan handbag, carik2 kunci keta..
Bos cakap waran yang buat semalam kena tarik balik sikit sebab ada negeri lain tak cukup duit, nak pakai. Ad00yaiii...
 
Takpe.. takpe.. saya yang menurut perintah dengan cepatnya setelkan sebelum pukul 6! Sekarang saya dah msg my l0vely hubby
"Sayang, balik j0m!"
hahaha sebelum bos i datang-datang lagi tambah kelija!
.
 
*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

2 lagi tambah ng0meL:

nabilah_2908 on January 05, 2011 said...

kesian akk...kalau balik lambat dpt claim OT tak..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
TUESDAY NIGHT

sis shuhada on January 05, 2011 said...

@nabilah_2908: nak ikutkan boleh je nk claim, tp prosedur nak kira2 utk claim tu leceh. tmbh lg kerja je.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog