Monday, December 27, 2010

Kisah afiQ son

ng0meL by ummi
salam Readers~
 

Harini balik lambat as usual. As usual means since last month lagi aku dah start balik paling awal pun pukul 7 malam gerak dari ofis. Seb baik rumah belakang opis jek hehe cuma kesian gak la dgn bebudak berdua itu dan En Ahmad... patutnya as a mother aku yang tunggu diorang kat umah, tapi ni diorang yang sambut aku kat umah. Nak wat cemmana.. kerja, kateee..


 
Tapi memandangkan harini kerja dah tak banyak,  and En Ahmad offer nak ambil budak2 berdua itu, maka saja aku ambil kesempatan nak wat entry baru. Maklumla.. sekarang ni kalau dah berjumpa dekat umah, susah aku nak ngadap laptop lama2. Tambah lagi dengan AfiQ son aku tu. 
 
Next month dah nak masuk 2 tahun tapi masih nak melekat ngan aku. Sejak aku pegnen perangai dia lagi menjadi. Agaknya terasa kot nanti aku akan kurang perhatian kat dia.. kesian pula bila fikir. Tapi dah rezeki Allah nak bagi, kan. Lagipun umo aku makin meningkat.. cepat2 'kumpul' anak, cepat2 leh rehat >.<. 


 
Tengok relationship afiQ dengan Kakak, aku hepi je. Bila ada adik baby nanti mesti lagi meriah, kan? Just hope sangat afiQ boleh lagi understand la... Si Kakak memang tak sabar pun. Siap request nak baby girl. Biasala dia pun girl.. nak carik geng la. Kalau dengan afiQ, kasar sikit la afiQ tu. Boy-boy kan..

Hmm okla, nak tulis panjang pun hari dah makin golap. Kesian pula budak2 tu. Aku chow dulu. Next time aku cite panjang2 lagi, ok? Bye.. (>.~)

 

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*

2 lagi tambah ng0meL:

nabilah_2908 on December 28, 2010 said...

akk dah pregnant eh...wah...tahniah... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
VACATION 2010

sis shuhada on December 28, 2010 said...

@nabilah_2908:
tenkiu2.. tambahkan umat Muhammad sementara mampu (>.~)

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog