Friday, July 2, 2010

special followers award

ng0meL by ummi
salam Readers~ 

To all my followers
hehe
maaf la aku xde award nak kasi u all pun
tapi aku really appreciate
segala perit jerih korang datang melawat blog aku, 
baca entry aku,
apatah lagi bagi komen.
Cuma kali ni nak share
nak bgtau, 
aku dapat award
dari insan yang rajin
dan baik hati
bagi award kat aku
as dia punya follower
kalau u all pun nak
kelik kat award tu nanti
and g la follow Eunzi
kot-kot la mana nak p tau
someday bila follower dia cecah 200 orang
dia akan bagi award lagi kat kita
hehehe
ni awardnya.
kiut kan?
rajin dia create award special untuk followers dia.
again.
thanx a lot Eunzi...
semoga terus success dalam dunia blogging!


~jom klik sini~

2 lagi tambah ng0meL:

nabilah_2908 on July 02, 2010 said...

sweetnya award ni...congrts kak.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PERKARA-PERKARA YANG MENGUNDANG KEPAPAAN

sis shuhada on July 06, 2010 said...

@nabilah_2908:
yup. tq2.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog