Tuesday, June 22, 2010

ng0meL by ummi
salam Readers~ 

Balik lambat sikit arini, saja nak jogging blogjog.. hehe.

Biasala jogging blogjog leh cuci mata kan.. 
dah penat seharian ngadap PC dengan kerja yang xpernah habis.


Sekali sekala cuci mata tengok benda cantik, maniss, somel, banyak juga manfaat, kan?
 So banyak la blog-blog santekk, somell n maniss yang aku terjah petang ni...

  
Somel-somel belaka sampai terasa cam nak tambah something kat blog sendiri ngeh3...
And taraaaa...


perasan tak? yang aku bulat2kan merah tu...
ada divider!
cuba tengok kiri kanan...
matching tak?




~jom klik sini~

4 lagi tambah ng0meL:

ARC™ on June 22, 2010 said...

matching matching!!

sis shuhada on June 23, 2010 said...

ARC™ :
tenkiu2. blog u pun bukan main pink! hehehe.

nabilah_2908 on June 23, 2010 said...

wee...sngt matching... nice.. :)

sis shuhada on June 23, 2010 said...

nabilah_2908 :
tenkiu3. hepi sikit. wee~

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog