Monday, June 28, 2010

FIFA #Worldcup 2010: Aku sokong Germany!

ng0meL by ummi
salam Readers~


Topik basi ke? Tak.. kan? Sebab German confirm pegi suku akhir FIFA WorldCup 2010 semalam bila dah menang 4-1 dengan England. Wallah! Jom tengok jom German punya peformance sampai semalam.


 4-4-4! Germany's lucky number- 2 kali score 4 gol, and This 2010 will be their 4th World CUP!


Intai barisan player pilihan aku ni. 


 Aku wat entry ni sebab nak join kontest anjuran bro Denaihati. Nak ikutkan kontest ni dah tutup tapi bro ni memang baik hati la nak bagi aku menang.. jadi dilanjutkan sampai malam ni hehe kan dah cakap, sedang elok je untuk aku join, tol tak, bro? 

Uish, kan bagus kalau 2-2 memang, aku menang teka kontest ni, Germany menang WC! Setuju??
 

~jom klik sini~

2 lagi tambah ng0meL:

nabilah_2908 on June 28, 2010 said...

sy tak sokong mn2..cz tk minat bola...

tp ambil tahu..negara mana lawan mana...bape score.. yer la nnti org cite2..kita tk tau pape..hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY CHEESE TART

sis shuhada on June 29, 2010 said...

@nabilah_2908:
minat dr zaman sekolah dulu. sekarang layan gitu2 je la.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog