Saturday, June 26, 2010

a.w.a.r.d

ng0meL by ummi
salam Readers~ 

Entry pendek. En Ahmad ada kerja penting nak pakai laptop dia balik huhuk. Laptop aku dah touchpad takleh pakai, baru2 ni mouse pulak dak xde rupa mouse dikerjakan dek afiQ son tu. haduhs.

Ok2, ni aku dapat award dari LYZ. Tenkiu2 bagi award somel ni kat akak ye, dik. Leh tepek tunjuk orang ramai hehe.


Soklan: What do you feel to know that you get this award?
hepi la apa lagi, kan? A+ BLOG tu! weeeee~
~jom klik sini~

8 lagi tambah ng0meL:

White Girl on June 26, 2010 said...

Waaaa. dapat award lah :)

sis shuhada on June 26, 2010 said...

@White Girl:
hehe dah masuk senarai collection dh ni.

nabilah_2908 on June 26, 2010 said...

dpt awrd lagi....tahniah kak.. A+ lagi..hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TAG - EN ILHAM

Willyo Alsyah P. Isman on June 27, 2010 said...

senam pagi di Blog biar sehat... satu ..dua..satu..dua...kiri..kanan..kiri..kanan..

sis shuhada on June 27, 2010 said...

@nabilah_2908:
hehe musim bg award kan?

sis shuhada on June 27, 2010 said...

@Willyo Alsyah P. Isman:
jom2 longgarkan sendi. krak krak krakkkk.

aKuSayangKo on June 27, 2010 said...

weh akak... mesti ngah jenjalan kan ari ahad neh...

sis shuhada on June 27, 2010 said...

@aKuSayangKo:
smlm dh puas jln, harini nk relax kat umah lak lyn blog hehe.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog