Sunday, June 27, 2010

Aku kejang perut dengan lawak diorang neh. Jom la layan sama..

ng0meL by ummi
salam Ols~


Salam pagi ahad. Takmo jalan-jalan eyh? Takde plan apa2 nak kuar umah eyh? Haaa patut baca entry  aku ni, ok! Here we go!

Sebenarnya... sesak dada aku xabis lagi ni. Nak buang air dari tadi aku tahan sebab nak stayyyy je kat depan laptop. Mula-mula ingat pagi ni bangun awal dari afiQ leh nak blogwalking, tapi dah tersangkut pula kat sini. Uish, bukan layan Sinetron lagi.. ini lagi best dari sinetron, ok! Serious! Korang tau nape? Ni ha, meh aku cite...

Korang nak join sekaki tak? Ni aku upload sikit la.. yang penting korang tengok la sampai habis... gerenti melekat punya!









ok2 dah2. nak tengok lagi dan lagi dan lagi.. sila g kat youtube, search je spontan. melambak korang leh layan kat sana eyh. Sekian.



~jom klik sini~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog