Thursday, June 17, 2010

16 – 20 June 2010 : Ekspo Beli Barangan Malaysia 2010

ng0meL by ummi
salam Readers~

Harini  ramai yang xde kat ofis, semua g memeriahkan majlis pelancaran  

Ekspo Beli Barangan Malaysia 2010

sebab kami ni staff penganjur: Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan. Tapi aku tak ikot... aku support dari Putrajaya je. Habis, dah semua pegi, sapa nak tengok-tengok ofis, kan?

Tapi yang pastinya, ada:

More than 180 local manufacturers showcasing international standard products at great bargains

Antara yang 'buka kedai'
 

Goodnite
Hong Leong Islamic Bank
Perodua
Parkson
Pacific West
Novelle

Bebe’s Home
Goggles
D’urban
dan banyak lagi...

Masa:
10am – 9pm

 Tempat:
Tun Razak Hall 3 – 4
Putra World Trade Centre (PWTC)
41 Jalan Tun Ismail
50480 Kuala Lumpur
Malaysia

 Jom Ramai-ramai, inilah masanya untuk support barang buatan Malaysia.





~jom klik sini~

2 lagi tambah ng0meL:

nabilah_2908 on June 17, 2010 said...

beli lh barang buatan malaysia..hehe...

kt melaka tkde eh..? :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADDICTED TO BLOG

sis shuhada on June 17, 2010 said...

nabilah_2908 :
nak tau ada ke tak leh slalu melawat www.kpdnkk.gov.my
rasanya mmg ada siri tour negeri2.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog