Wednesday, May 5, 2010

Yang penting kita enjoyyy!!!

ng0meL by ummi
salam ✿. 

Sebenarnya aku bukan malas la.. aku letih! Jadi oleh yang demikian otak aku tak dapat berfungsi dengan betul dan jayanya untuk melakukan kerja-kerja yang mana patut time tu.

Contohnya aku letih kerja. Kerja kan banyak, ada macam-macam kerja lepas satu kerja, satu kerja lagi. Tak habis-habis kerja. Jadi oleh yang demikian, kalau aku dah letih dengan kerja yang aku dah buat, bila ada lagi kerja lain, aku jadi malas letih dah nak buat.
Dan bila letih kerja, letih juge nak buat benda lain kan macam tulis entry ni. Letih wooo... sebab tu aku berehat jap, sambung balik, rehat jap, sambung balik. Tak tau la sampai bile. Tapi aku nak juge wat entry, macam sekarang ni. Sebab tak nak asik letih, malas, malas, letih. Kan?
note: entry orang letih.
(◕‿◕)
~me think, me write~

2 lagi tambah ng0meL:

gooseberries on May 06, 2010 said...

a'ah kan..kdg2 tue letih sgt2. sume keje da malas n xde mood nak wat. =)

✿ shuhada on May 06, 2010 said...

gooseberries : yela kan, tp nk wat camne, life goes on.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog