Monday, May 10, 2010

anakku

ng0meL by ummi
salam

Jom layan aktiviti anak-anak I di rumah.


Bukan mendera anak-anak tapi diorang yang berebut nak tolong! Bagi la chance.. tu pun bila dah setel kerja aku mem-vacuum hehe. Si kecik tu.. nak juge buat sendiri.. dah dapat pegang tu, hepi bukan main.


Ni pulak aktiviti si Ahmad AfiQ. Umo setahun 4 bulan. Semua benda dia nak buat.Paling suke xplore tempat larangan.


Sekarang dah pandai nak reach tempat tinggi, tarik kerusi kecik Kakak. Risau pun ada, so kena pantau selalu. Tak boleh hilang dari mata!



~jom klik sini~

3 lagi tambah ng0meL:

nabilah_2908 on May 10, 2010 said...

hrumm...bahaya tu..siap panjat kerusi bagai...tp ttp maintain cute.. :)

A D I A on May 10, 2010 said...

amboi2 rajin nya ngemas hehe. tapi yg panjat kusi kat balkoni tu jgn digalakkan ye hehe

Lan Bingka on May 10, 2010 said...

budak2 umur macam ni memang kena pantau selalu..bahaya kalau dibiarkan.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog