Sunday, April 18, 2010

wi-fi dan kedai mamak

ng0meL by ummi
salam.


Anda suka tak kalau umah dekat Kedai Mamak? Best kan? Yela.. Mamak, sapa tak suke? Lagi-lagi kalau mamak tu buka 24-jam kan? Rasa cam makan minum semua lengkap lah. N lagi lengkap kalau Kedai Mamak tu ada sediakan khidmat W-Fi. Perghh! sapa yang lagi taknak, kan. Rasa macam nak wat Kedai Mamak tu macam rumah sendiri pulak, kan?

 * gambar mintak pokcik google*

Tapi aku agak tension bila Wi-Fi si mamak tu selalu sebok kat line umah aku pulak. Sonok2 online tiba- tiba connection unavailable. Hangin je.. check2.. aku ni dok layan Wi-Fi Kedai mamak tu. Dah satu hal nak kena disconnect kat dia, connect balik line aku. Bengang je. Arrggghhhhhhh!




(◕‿◕)




~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog