Monday, April 5, 2010

update

ng0meL by ummi
salam ✿.

Hi all. Lama benar aku tak update blog eyh. 1 sebab: both laptop yg ada kat rumah kebetulan abang aku and my S.I.L Ida nak pakai serentak. Heh, seb baik juge la ada 2 kan, xdela rasa ralat sorang dapat sorang lagi tak. Sebab 2nd, aku last week bizi nak mamp** siapkan bajet 2011 utk submit pada Treasury. Dateline 31st march, ok. Gedebuk gedebak.. settled juga semua. Khamis confirm hantar, Jumaat last week, kami unit bajet EL.. hahaha...

Tu je la kot pembuka bicara untuk entry aku lepas2 ni. Aku akan bizi lagi untuk miting 1st quarter pulak hujung bulan ni so entry aku lepas ni mostly adalah di schedule kan untuk bacaan peminat2 pembaca2 sekalian.

Oh ya, aku sempat baca blog Melz and nabilah pasal email Nuffnang pasal bloggers punya past activities (misi kelik2 laaa). Ok, aku understand and hope apa yang bakal berlaku ialah masing2 jom up traffic ok.. pis!

p/s: kepada yang bagi award lagi.. TQ2.. nanti aku g amek, ok.



(◕‿◕)




~me think, me write~

2 lagi tambah ng0meL:

Sari on April 06, 2010 said...

smpai skang ksari xreti psl nuff ni..huhu

✿ shuhada on April 08, 2010 said...

sari: ye ke kak? nnti saya wat tutorial letak nuff eyh. dh ada yg request ni.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog