Wednesday, April 21, 2010

my day at work

ng0meL by ummi
salam.

Harini aku start balik kerja lepas bermalas-malasan, beryoutube-youtuban kat umah selama 8 hari. 
 *biol jap*

Hmm.. dalam tempoh aku xkerja tu, banyak sebenarnya yang dah happened kat ofis ni. 5 orang colleague telah bertukar ke tempat lain, diganti dengan 3 colleague baru. Bagi yang tinggal pula, ada re-shuffle besar-besaran juge kat opis dimana tugas masing-masing bertukar; ko amek kerja aku, aku amek kerja ko; ambil pengalaman baru... Tugas aku pun dah bertukar juge memandangkan aku pun dah 3 tahun buat kerja yang sama, tapi harus masih di unit yang sama.

Aku pening sebenarnya, heh.. tak tahu mana nak start sebab 'cekgu' aku dah pindah.. and dalam masa yang sama aku juge adalah 'cekgu' di sini nak tunjuk ajar colleague baru. Tapi kerja of course sentiasa ada dan bertambah-tambah. Hmm.. nak belajar and mengajar..

Tu je nak cite pon. Haduh... takpe, apapun caiyok caiyok untuk aku! Wee~



(◕‿◕)




~me think, me write~

1 lagi tambah ng0meL:

ctnurkhijah on April 21, 2010 said...

ok la tu.. 3 thn wat benda sama kena tukaq angin gak bagi tak jemu.
tapi aku kalau kena tukaq kena semua la dari opis,keja,umah,tukang buat gaji...
Tp klu bleh nak tukaq jg peg...hehe
hope lulus la KPSL aku kali ni.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog