Monday, April 26, 2010

magic!

ng0meL by ummi
.salam.


 Nak dengar cerita magik tak?
.
.
.
.
.
.
.
.
 Ada satu malam tu si anak tengah main-main dengan earphone handset si emak. Si anak tahu bahawa earphone tu gunanya untuk mendengar muzik / lagu bila dipasang ke telinga lalu meminta si ayah untuk memasangkan earphone tu ke telinganya.

Sesudah bosan dan ingin tido, si ayah meminta untuk tanggalkan earphone tadi dari telinga si anak. Sesudah ditanggalkan, tiba-tiba si anak bersuara dengan penuh kagum:


Anak: Ayah, earphone ni magic la!
Ayah: Apa yang magic?
Anak: Earphone ni la. Bila tanggal, terus takde lagu! Magic kan?
.
.
.
.

Apa yang anak-anak faham tentang magic?
Benda yang ada.. tiba-tiba tiada.
Magic kan?


(◕‿◕)
~me think, me write~

3 lagi tambah ng0meL:

siti nurkhijah on April 27, 2010 said...

mmg magic...

ummi maisarah on May 01, 2010 said...

hahahahaha..lawak la..kakak ka tu...

✿ shuhada on May 05, 2010 said...

siti nurkhijah: magic kan? haha aku pun xterpikir

umme: hahaha.. I like!

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog