Saturday, April 17, 2010

duduk mengadap pc/laptop berjam-jam lagi penat daripada buat kerja itu ini

ng0meL by ummi
salam.
 
Aku dapat mc 8 hari start selasa aritu. Memang tekad ah nak blogwalking naikkan balik traffic n carik idea nak tulis-tulis entry. Tapi lagi nekad bila aku asik layan tengok sinetron ja. Tak boleh berenti, siott. Selagi line ok (n memang harus ok pun dengan streamyx! wee~), aku akan dok layan lepas satu episode ke satu episode. Mana gila semua ada 265 episode, ok and aku sekarang baru episode ke-41!


Tapi tu la, aku ada masa cuma siang hari je ni sementara budak-budak hantar g umah babysitter. Ok-ok.. aku agak selfish di sini bila aku cuti dok umah tapi anak-anak hantar jugak, kan.. habis.. aku bukan sengaja.. aku xsihat.. mc.. (apa? masih berbaur selfish??) erk... hmm tapi petang amek budak-budak, aku layan diorang apa.. kejap2 je aku blogwalking. Time tu no sinetron la walaupun dalam hati n kepala otak ni geram sangat nak tau sambungan hahaha. Teruk kan?


Aish.. nak cakap kat sini.. sebenarnya aku dah try test. Aku dok depan laptop ni layan lepas satu, satu episode memang sangat penat sebenarnya compare dengan bila aku bangun, strech2 badan, kumpul2 baju masuk washing machine, sidai baju, kutip baju, lipat baju.. masak nasik, goreng ayam, masak sayur, buat air.. nape eyh? Sebab urat2 darah semua tak jalan eyyy.

Haaa.. sapa kata aku abaikan tanggungjawab? Sambil menyelam minum air la. Nak mamp** asik dok ngadap laptop je? Juling bijik mata aku tau. Tak tau le sapa yang larat macam tu... adeh.

(◕‿◕)



~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog