Wednesday, April 14, 2010

bila aku dapat mc dok umah lama-lama

ng0meL by ummi
salam ✿.

Semalam aku start MC. Malas dah nak cite kenapa, sila baca entri ni, ok.

Bila dok umah without laptop n of course ada streamyx pun tarak guna, aku picit-picit je la punat remote Astro tu. Astro Prima kalau petang-petang ni ada la sinetron yang sampai beratus-ratus episode. Dulu masa aku pantangkan AfiQ, gile aku siang malam (malam episode asal, petang tu ulangan) dok layan Sinetron Intan. Memang layan ah. Siap Eh Ahmad pun sama dok layan.



Sekarang ni ada Sinetron baru (baru kat Malaysia, kat Indonesia dah abih tahun 2008 lagi), Sinetron Cahaya. Heh, lawak bila aku tengok pelakon yang sama je dalam Sinetron Intan dulu. Tapi ntah la.. rasa macam nak terpaut lagi je depan tv kali ni.



Owh, tak lupa; bukan je pelakon sama, lagu tema pun dari penyanyi yang sama; Letto. Tapi lagu-lagu Letto semua sedap. Cuba layan... syahdu.. rasa cam nak bercinta berkali-kali je. Ahaks melampau!

Ok, Pukul 3 petang bagi orang tak keje cam aku ni... untuk yang keje, layan la pukul 11 malam nanti ye.




(◕‿◕)



~me think, me write~

4 lagi tambah ng0meL:

NICK IRFAN on April 14, 2010 said...

cte intan ni best ke? sy x pnh tgk plak? pnh tgk cte sekar je... heheh org yg sama gak? adoi...

miss lolly a.k.a luvfareda on April 14, 2010 said...

HUwaaaa


Xteng0k citer neh :P

✿ shuhada on April 15, 2010 said...

NICK IRFAN: tgk sekar? Intan lg best rasanya. Tgkla..

✿ shuhada on April 15, 2010 said...

miss lolly a.k.a luvfareda: coba tengok... tak tido malam ok nk tau sampai abesh.. sudahnya layan u-tube je hak3

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog