Tuesday, March 16, 2010

susah sangat ke nak cuci bila dah guna?

ng0meL by ummi
salam ✿.

 Huhu.. aku tau tulisan aku yang selepas ini akan berbau tidak baik atau agak menjengkelkan. Jatuh sudah standard blog somel lomels aku ni. Tapi... nak tulis jugak! Demi kesejahteraan semua pihak, ok.

 *ntah sape punya gambar aku rembat ye*

G tandas tadi.. masuk-masuk tengok ada titisan warna kuning kat tempat duduk tu. Eeeiiiuuuuu! Tak sampai hati, tolong la siram. Geli pulak nak duduk situ.  Seb baik ada banyak bilik kosong lain.

Eii, geram betul! Susah sangat ke dah pakai tu nak bersihkan balik? Ingat cleaner tu memang suke eyy wat kerja lap-lap najis orang lain? Masing-masing kan dah besar, kalau pun bukan mak budak, tapi dah bukan budak-budak dah pun masing-masing, kan?

Cuci la... dapat pahala lagi tau cuci tandas ni. Sendiri punya pun, kan. Dah guna, dah plush, toleh la tengok balik plush tu ok ke.. ada yang tertinggal ke.. Haduh, itu pun nak kena ajar ke?

Dah, malas nak cite panjang-panjang. Lu fikir la sendiri!

p/s: aku tolong Emo bagi pihak akak cleaner yang xde blog nak curahkan perasaan dia. Sape stuju?



(◕‿◕)



~me think, me write~

6 lagi tambah ng0meL:

siti nurkhijah on March 17, 2010 said...

hang ajak la kakak cleaner tu wat blog nnt senang dia nak luah perasaan or berangan...hehehe

notti netti on March 17, 2010 said...

memang mentaliti org2 terpilih kat mesia nie agak sukar dibendung...suka sangat dah pam terus blah...taknak tgk sisa2 yg terapung...isk.....isk isk...loya....

✿ shuhada on March 17, 2010 said...

ijah: nak ajak xberani takut sat g tmpt aku jd port depa pulak xmau mangkit2. sudah!

✿ shuhada on March 17, 2010 said...

notti netti: terapung?? oh no! xnak bayang kan!

Nikel Khor on March 17, 2010 said...

taoilet bowl..so special d..

from Nikel Khor

✿ shuhada on March 17, 2010 said...

Nikel khor: haha.. so much to story abt it xtually

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog