Thursday, March 25, 2010

percayakah anda bahawa aku adalah antara Yang Top tahun ini?

ng0meL by ummi
salam ✿.

Wan Hazel ada nak bagi sumtin kat aku masa dia datang semalam. Tapi semalam kan aku takde. Jadi dia tinggalkan pesan je kat shotbox aku. 

So, ta'nak hampakan dia yang kebelakangan ni rajin mai jengok2 aku.. aku p la rumah dia balik.. Balas kunjungan kan amalan yang mulia.. Tengok, dia pula takde. Tapi dia ada tinggalkan pesan soh amek je..

So, adeks yang puitis n kretips, Tengs a lot for the Award! I accept ye.. pis!


p/s: err do i have to past it to other people? Cuba check shoutbox masing2 ok. Pis!


(◕‿◕)



~me think, me write~

7 lagi tambah ng0meL:

fazemy on March 25, 2010 said...

Ada. tenkiu tenkiu..

nabilah_2908 on March 25, 2010 said...

wee....dpt award...thnks...nnti sy tayangkn yupp....(^_^)

ibunafis on March 26, 2010 said...

tahniah menang award..;)

✿ shuhada on March 27, 2010 said...

fazemy: no sweat.

✿ shuhada on March 27, 2010 said...

ibunafis: haha bukan menang pon.. just org bg as a pengiktirafan..

✿ shuhada on March 27, 2010 said...

nabilah_2908: tayang jangan x tayang..

NichKhun on April 05, 2010 said...

hehehe tahniah2.. =)

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog