Thursday, March 11, 2010

✿ Kisah si Kakak pula

ng0meL by ummi
salam ✿.

Balik-balik cerita si adik, balik-balik cerita si adik. Dah lumrah agaknya, bila ada yang baru, yang lama dilupa sudah.. bila ada pucuk, yang pangkal dah tak best dah la.. habis madu sepah dibuang.. eyh.. apa aku merepek ni? Untuk kisah anak-anak, semua-semua tu agak melampau kan? kan? Mana ada mak yang nak bezakan anak-anak.. kalau ye pun tu semua perasan orang lain je, perasaan mak sebenarnya lain... tak gitu, mak? mak? adoyai.. terasa tua sudah aku neh.

 *anak-anak sapa la neh*

Mukadimah je tu.. ikuti kisahnya kat next entry hehe.





(◕‿◕)




~me think, me write~

2 lagi tambah ng0meL:

siti nurkhijah on March 11, 2010 said...

cis! iya..iya.. aku nak tau apa crita kakak tup..tup.. ciput ja yg hang tulih.. nak crita ka dak????

✿ shuhada on March 11, 2010 said...

ijah: ok2 aku cita la kat post lepas ni haha...

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog