Thursday, March 25, 2010

.aku yang kepenatan.

ng0meL by ummi
salam ✿.

Haa Hah! Mulo2 skali eden mau minta mahap bebanyak sama blogger2 yg eden tak balas kunjungan semalam. Rasa penat sangat la.. Balik dari kedai mamak semalam (sebab Kakak teringin nak makan roti canai), terus aku collapse. Penat betul! Pukul 12 terbangun sebab afiq nak susu.. Aku perasan idung pulak berdarah. Seb baik la tak banyak sangat. Tu pun aku pegang tisu, sumbat idung, terus sambung titun. Penat kan? Jadi oleh yang demikian, tiadalah berlakunya walking dan jogging di tengah malam mahupun tatkala dinihari. Harini... Insya-Allah... harap En Nuffy takle merajuk eyh. 

Sekian entry dari aku yang kepenatan ini.

p/s: U ols yang tak penat tu.. tolong ye kejutkan En Nuffy kalau perasan dia tertido ke.. tengs!


(◕‿◕)



~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog