Thursday, January 14, 2010

✿ Dah lama tak jalan-jalan

ng0meL by ummi
salam ✿.


~image afiQ's shoes~
As tajuk. Haa u ols perasan kan? Dah lama aku tak jenjalan. Jenjalan = blogwalking... Tak sempat la..

1) afiQ sejak leh jalan ni.. rata dia nak jalan. Jadi aku nak kena concentrate kat dia. Bukan la before this tak concentrate.. tapi leh je pantau dari jauh. Ni kejap2 nak kena kejar dia.. panjat tangga la, g dapur la, bawah meja la, panjat kabinet tempat aku letak laptop ni yang paling tak tahan.. haduhs..

2) Kakak pula.. nak kena tengok-tengok dia since dah sekolah ni. Memang teacher tak de soh wat homework.. tapi nak tanya-tanya hal school, hal kawan-kawan baru, belajar apa, nyanyi apa, main apa, makan apa.. nak juge ajar-ajar dia kaler2, tulis2, baca2, belajar juge pakai laptop and mouse...

3) Macam dah tau gak, disamping tanggungjawab as mother, as 'orang umah' nak jaga juga. Tambah lak nak packing ready untuk pindah ni. Bukan senang, ok. Penat!

So.. itulah.. heh. Tapi u ols jangan la tak jalan kat sini lagi dah pulak. Don't wori, aku try update cite apa yang patut hari2 jugak keh3. N macam biasa.. jangan tak klik2 nuff tu. Saje je nak tido siang. Kalau tido, datang jengok malam eyy.. Insya-Allah dia bangun.. hehe.. so far RM Nuff aku dah makin meriah. Alhamdulillah. Harap aku juge dah berjaya meriahkan Nuff u ols. (^.~)


***
Dah baca, jangan lupa komen.. nanti bila sempat, aku g klik Nuff u ols, eyy..




~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog