Wednesday, January 13, 2010

✿ Contest Sweet Pictures Anak Bersama Ibu

ng0meL by ummi
salam ✿.

Hi ouls! Saat yang dinantikn telah tiba untuk blogger mommies ye!!Ada contest best anjuran E!YA.




As tajuk contest, haruslan tepek gambar aku ngan anak, kan. Oleh kerana Kakak dah terlebih syarat umo, gambar aku ngan afiQ aku tepek kat sini.


~Nama Ibu: Ummi Shuhada binti Md Sabri
~Nama Anak: Ahmad AfiQ bin Ahmad Zuhairi
~Tarikh Lahir Anak: 14 Januari 2009

Ok, aku pilih gambar ni sebab bagi aku gambar ni sangat unik, tak sangka sekali snap -even dari atas, afiQ bagi respon yang baik. Senyum je..

Hmm.. so untuk yang nak join.. sila ringankan jari klik kat SINI, ok!



***





~me think, me write~

2 lagi tambah ng0meL:

e!ya on January 14, 2010 said...

haii thanks join..so gd luck..sweet pic

siti nurkhijah on January 14, 2010 said...

harap2 menang la yer.. sempena besday afiq

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog