Thursday, December 3, 2009

sob sob lagi

ng0meL by ummi
salam.

tak leh tido. huhu. tadi jenjalan wat blog hopping.

BiaQ p!..

Sok pagi xde gud news, tak kire.. tuntut janji En Ahmad.

Eyy.. tak baik.. kesian En Ahmad

Dia nak kumpul duit nak renovate umah lagi, nak anto kakak sekolah lagi, nak balik kampung lagi.

Hmm.. tapi kesayangan En Ahmad ni xleh idup xde enpon..

Huhuhu..

camno?

Ya Allah! Hope buka la hati orang yang amek enpon aku tu bagi balik. Dia tau enpon sapa yang dia amek.. sob sob.

Kesian aku. Kesian En Ahmad kena layan aku. Kesian kakak. Tadi aku nangis, dia pun sama nangis. Dia kata.. "mama jangan la nangis, kalau mama nangis, kakak pun nangis sama.. huhuhu.." berjurai air mata kakak.

Sob sob. aku xde enpon nak snap pic anak2.. sedey kan?

Nak tido. Ngantuk sudaa..

***

Waaa... jahat orang tu!



~me think, me write~

6 lagi tambah ng0meL:

TiNiE on December 03, 2009 said...

alamak..sapa yg amik henpon kamu tu...
ishk ishk ishk..sungguh jahat org itu...
yer yer doa2 kot kot la dia pulang balik...

+black.angelz+ on December 03, 2009 said...

ISH..hape nyer amek hp org..
sian akak..nak berbloggin pun sush kan??

ina mail on December 03, 2009 said...

tima kacih singgah.beli je baru.tak de hp tak leh hidup.

shuhada on December 03, 2009 said...

♥ kak tinie ♥
budak lagi..mak dia tatau. tadi tanya mak dia, mak dia kata xjumpe pun enpon tu. malas nak ngadap muke budak tu. Blah je lepas pass afiQ. sian afiQ. huhu

shuhada on December 03, 2009 said...

♥ +black.angle+ ♥
huhu.. ah, ah.. nak tepek cite terbaru pun susah.
asik cite enpon je lar lepas ni! har har har

shuhada on December 03, 2009 said...

♥ ina mail ♥
nak bli baru.. nak beli baru..
nak beli baru..
tapi ongkosnya nak kena catu!
nak IPHONE satu.. hihihi

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog