Tuesday, December 15, 2009

nak tepek gambar

ng0meL by ummi
salam.

Fuh3.

n3 ni saja2 ceq nak tepek gambar time balik tengok ayah aritu.

~Aku, Mak, Acu, Kakak & AfiQ~

Tengah tunggu jam.

Hehe.. tunngu jam nak masuk melawat. Waktu melawat kul 1, tapi kitorang sampai awal kul 12.30.

Mak kata waktu melawat kul 12.30.. huhuhu... aku tengok kat tempat tulis jam melawat tu, diorang dah potong 12.30 ganti 1.00. Keh3.

Ni pula time g Tesco. Bukan main si afiQ nih. Tanak duduk elok2.. dah la berdiri, siap wat gaya lagi! Hehe sebenarnya dia tengah panggil kakak. Hepi je kakak jalan2 tinggal afiQ kat belakang.

***

Ok, itu je kali ni.

Oops! gambar ayah xde. Ayah tak pakai baju sokmo, jadi xleh nak snap2 gambo. huhuhu.




~me think, me write~

2 lagi tambah ng0meL:

Nor Aishah on December 15, 2009 said...

salam... gembira je afiq ye...
erm ayah dah sihat ke?

shuhada on December 16, 2009 said...

Nor~
Alhamdulillah ayah dah makin sihat. dah berjalan kuar rumah dah pun ^,^

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog