Tuesday, December 22, 2009

kenapa tak update blog semalam???

ng0meL by ummi
salam.

huhu semalam tak sempat nak update apa2 cite pong. AfiQ son demam panas lagi T_______T.

*google image*

Sian afiQ semalam antara yang paling panas, ok. Melekat je afiQ dengan aku. Ngan ayah dia pun kalau aku dah tak tertahan nak 'shi-shi', nak semayang.. pas jap kat ayah dia. Makan aku pun En Ahmad suapkan. Dari petang time aku amek dia, sampai la ke pagi ni. Tido dia pun tak nyenyak asik tekezut2 je.. Sian AfiQ.. tapi Alhamdulillah pagi ni afiQ dah reda sikit. Hope sangat afiQ cepat baik ye. nak dia ceria2 macam selalu.. huhu T____T.

So memandangkan condition AfiQ yang cenggitu, maka tiadalah aku sempat menceritakan detik2 pertemuan antara aku dan En Ahmad tenghari semalam dalam lunch date kitorang on my Birthday.. huh! panjang nye.
Ngee~~

***
Ok2.. ni break jap time kijo. Sambung wat report balik. Huhu.. Baies...





~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog