Tuesday, December 8, 2009

Allah Maha Kaya

ng0meL by ummi
salam.

Tak tahu nak cakap macam mana, hanya ucapan Terima Kasih saja yang keluar dari mulut aku *first ayat la, pastu aku cakap2 juge ekeke

Hmm nak tahu apa cerita?

handphone kesayangan aku *hadiah dari kesayangan juge dah jumpe balik!!

Fuhh fuhh.. ada kat rumah bb sitter budak2 ni je. Alhamdulillah...hmm agaknya aku tersalah letak kot.. takpela.. rezeki kesayangan jumpa balik, kan.

Pasni need tu be MORE careful.

***
takde mood.
dapat news dari kampung ayah tak sihat.
Warded since Ahad.
Cam nak balik je... huhuhu...


~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog