Thursday, December 31, 2009

✿ Aku tau dah.. ampa tau dak??

ng0meL by ummi
salam .


*scheduled post*

Aku dah ngantuk sesangat dari pukul 11 tadi *11 malam, ok bukan 11 pagi! tapi kugagahi juge mata sebab ada kerja yang nak kena siapkan. Jadi oleh yang demikian, sambil2 tu aku layan blog. *harussss.

Baru aku perasan Nuff bukan je aktif time Subuh, tapi aktif sangat time2 lagu ni! Heppi3 sangat disamping klik2 nuff sendiri, tak menang tangan, ok klik2 nuff orang lain! Agaknya nak bagi rezeki tutup tahun kot? Ekeke.. sampai tak perasan jam dah lewat sangat dah ni.

So, by 1.30 pagi nuff semua dah tido nampaknya *semua ke?? Oh hoho ngantuk sesangat dah, ok. nanti2 aku g klik2 lagi, ye (^.~)

***
Nuff I dah bertambah. Rerajin la jengok blog I, klik klik, ok.. then bgtau la kat shotbox or comment. nanti I g klik klik balik, k! Tenkiu (^.~)




~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog