Monday, November 2, 2009

the songs of my precious

ng0meL by ummi
salam.

Korang ada tak nama timangan untuk anak korang? Aku adaaa.. (haha). Ehh ehh.. ni bukan lari dari tajuk n3, betulla ni.. citenya gini..

Aku ni memang suka sangat menyanyi. Tapi bukanla nyanyi lagi Siti Nurhaliza ke, Britney Spears ke.. lagu2 tu sume kena picing yang betul, kalau tak.. kucing jiran sebelah pun xnak dengar ko nyanyi haha. Apatah lagi nak nyanyi untuk tidokan orang, kan.

Oleh kerana aku ni suka nyanyi, aku gubah 2 lagu favourite aku (haha) dan jadikan (or paksa) anak2 aku suka kikiki. Alhamdulillah diorang suke..

Berbalik pada nama timangan kat anak2 aku, kalau korang perasan la, aku panggil yang bongsu Mr afiQ son. Haha.. memang la dia Mr and Son and dia afiQ.. tapi ada kaitan tau semua2 tu.. n kakak dia even xde specific name, ada juga lagu untuk dia..

Si kakak tu sukee sangat lagu2 Barney. Sampaikan bukan saja aku n En Ahmad, malah mak2 sedara diorang pun turut terhafal lagu2 Barney tu hehe.. so, bertitik tolak daripada situlah disamping nak ajar juga english kat kakak, aku gubah lagu Twinkle2 Little Star jadi Twinkle2 Little Sufiyyah. Bukan susah pun, semua word Star, tukar jadi Sufiyyah je, senang kan.

Cenggini..
TWINKLE2 LITTLE SUFIYYAH,
HOW I WONDER FARAH SUFIYYAH,
UP ABOVE THE WORLD SO HIGH,
LIKE LITTLE SUFIYYAH IN THE SKY..
TWINKLE2 LITTLE SUFIYYAH,
HOW I WONDER FARAH SUFIYYAH..

Aku xkesah kalau korang nak tiru pun idea bernas aku ni coz.. sharing is caring kan.. hehe

N for my Mr afiQ son.. aku gubah lagu ni.. (aku link kan lagu ni untuk yang xbiasa dengar hehe)
MR SUN <--klik kat sini ye tuan2 dan puan2..


Barney Lyrics

And again.. yang MR GOLDEN SUN tu aku tukar jadi MR AFIQ SON! haha.. senang kan? Gitula kisah aku nak share ngan korang..

Note: kalau korang perasan, anak aku sorang Sun, sorang Star.. bagus kan? Both penting untuk kita.. hmmm


~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog