Wednesday, November 11, 2009

Siapakah gerangan si pemilik kereta depan keta aku tadi??

ng0meL by ummi
salam.

Zooom! aku terjah ofis sat. P amek paper penting untuk report aku nak submit esok. Sebab penting, sebab nak submit esok, aku g jugak ofis tu.

Haduh.. penat woo bawak kete time matahari dok enak memancar seluruh tenaga dia kat bumi tempat aku berpijak ni.. ngantuk pun ada, sehs.. seb baik dah selamat sampai umah.

Tapi tu bukan yang utama aku nak share kali ni, ok.

Perghhh! sekali masa dah kat traffic light nak sampai dah kat umah aku.. ada satu kete Mesidis 350 berenti kat depan. Nampak cam baru (adehs, camno xtertengok plat no dia!) Tak kisah la baru ke tak yang penting kete2 cenggitu harusla dipastikan kebaruannya maintain, ye tak?

Aku pulak xbawa enset nak snap2. Tapi aku gagahi untuk ingat rupa paras dan klu2 yang sewaktu dengannya untuk aku balik dan guugel. Wallah! Ni hasilnya...



Saja aku tepek gambar bontot bumper dia sebab aku punya view tadi pun harusla dari pandangan belakang dan sisi kan.

Tapi untuk tidak menghampakan diri sendiri u ols, aku search lagi, ok. Dah ni la yang aku dapat.

Muka depan, ok. Perghhh aku tabik spring la sapa tuan punya kete ni. Masuk tadi simpang kat area umah aku gak.. Keje Gomen pun leh beli kete ni? Hmmm.... jom baca, maleh dah aku nak upload gambar. Nak tengok, p carik sendiri, ok.
The new Mercedes-Benz CLS Grand Edition special-edition model sees Mercedes-Benz introducing a new highlight to the segment for four-door premium coupés. A matt designo paint finish lends spectacular definition to the lines of the coupé and makes the CLS Grand Edition really catch the eye. This exclusive style is echoed in the interior with high-grade designo leather and high-quality equipment details. All of which makes the multi-design-award-winning Mercedes-Benz Coupé unmistakable.
Hmmm.. tak habis2 aku dok pikir...


~me think, me write~

1 lagi tambah ng0meL:

Dak Wan on November 14, 2009 said...

Most probably a contractor/supplier ar nie. Takper, nnt kita sama2 pecah tabung tgk cukup tak nk beli ye?

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog