Wednesday, November 4, 2009

semangat! semangat BF!

ng0meL by ummi
salam.

Tadi g jengah momschoice punya blog. Jumpa contest ni.

Kali ni bukan aku nak join contest ni sebab dah ada pemenang pun. Just nak share yang aku memang terharu bila baca n3 all the contestant.

Kalau nak compare, macam lagit dengan bumi je diorang punya semangat. Huh.. huh.. banyak lagi nak g terjah blog2 diorang ni untuk baca special n3 diorang pasal BF.

Haa kan aku dah kata, nyesal tau kalau tak BF.. Alhamdulillah untuk afiQ son aku berjaya juga atasi masalah alasan ciput aku pasal xleh BF ni. Hope sangat dengan semua2 ni aku akan berusaha lagi ciayok2! untuk my 3rd baby (Insya-Allah kalau diberi rezeki lagi).


~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog