Sunday, November 22, 2009

"Oooo rupanya dia nak dapat akai*"

ng0meL by ummi
salam.

afiQ 10th months bulan November nih. Kejap je rasa. Dulu masa baru lahir, afiQ kecik je. Dengan berat 2.55kg, afiQ just cam ada tulang ngan kulit je. Aku as mak pun cam sedih je tengok afiQ time tu.

Tapi tu 1oth monnths ago, ok. Sekarang Alhamdulillah afiQ dah dekat 9kg. Even tak le semangat cam baby lain yang berkil02 and berketul2, apa yang afiQ ada sekarang dah saaaangat enough untuk aku.

Tengok je la gambar kat atas nih.

Sampai ke hari n3 ni aku type, gigi afiQ yang ke-8 dah nampak sikit. Gila dia menggigit! Favourite dia; buku2 kakak and dagu somel aku nih!

Haaa ni time dia bersantai. Favourite tempat lepak dia ni; Grill belakang umah and tempat lappy aku. Sebok je nak blogging gaks!

Gambar-gambar ni latest aktiviti dia - panjat tangga! And ni juge 'port' baru dia, hehe.

Tolong la, afiQ.. pantang je orang leka sikit, tengok2 dah sampai atas! Muka dah ngantuk gile sesangat pun nak juge memanjat.

Awal minggu ni kan afiQ demam panas, siap cer-ber** lagi (huhu). Tapi serious, time tu dia langsung tak lembik. Aktif je cam biasa. Tu la... ini la kot yang dia nak show...

Oho.. sekarang dia dah berani berdiri sambil lepas-lepas tangan. Huhuhu hepinya aku dengan afiQ son..

Cepat jalan ye, sayang. Mama tak sabar nak main kejar-kejar nih. Kakak pun hepi dengan afiQ.




* akai ~ new achievement
** cer-ber ~ cirit birit

~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog