Monday, November 2, 2009

myvi dah dapat balik

ng0meL by ummi
salam.

Myvi aku yang eksiden 4 hari sblm raya aritu dah dapat balik dah. En Ahmad dah test drive, dia kata ok. Harini aku test drive sendiri.. hmm.. macam tak puas hati jek. Tapi apo nak dikato, kan.. Bila aku cakap ngan En Ahmad, dia kata maybe sebab aku dah biasa drive Honda, so memang ketara feel dia sangatlah berbeda. Tapi.. tak pueh hati gak la..hmm..

Muka depan yang aritu dah cemey.. dah ok. Mata dah cun balik.

Tapi.. Takpelah, nak buek macammana.. tadi aku bawa kakak g Alamanda (kebetulan mmg nak beli stock makan afiQ son), aku g soping bantal 2 ketol (letak kat belakang kete), car perfume, payung (sbb payung aku En Amad letak kat kete dia) n gantung2 kat sermin depan (lovely lace). Hahaha...baru pueh hati sikit..

Tapi ni aku nak share yang aku xpueh hati.. huhuhu..

nape En Ahmad xcakap apa2 pun b4 this? maybe sbb dia xperasan kot.. nanti aku cakap ngan dia.. huhuhu... myviku...


~me think, me write~

3 lagi tambah ng0meL:

Dj Epoi on November 02, 2009 said...

Ada betulnya jawapan dari HUBBY mu itu...
Mungkin dah terbiasa....huhuuuuuu
P/S - Orang laki mesti support lelaki beb! heheheh

Owhhhhhhhh....anak kita sama nama upanya...
AFIQ

Anak Gua Afiq aka BEN 10 heheheh

shuhada on November 03, 2009 said...

hehe betul tu mmg betul. tapi.. itulah dia.. hehe.
emm.. ada bc blog k.tinie psl ben10 tu. baru tau nama dia pun afiQ hehe.

meaa on November 03, 2009 said...

hai..dah tukar profesion ker...jd car inspection lak ka...hehehe..
btw....nice blog too..hehe(^_^)

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog