Monday, November 23, 2009

huhu kat opis xleh download photoscape!

ng0meL by ummi
salam

note: n3 semalam xsempat publish, dah tertido dengan afiQ

Letihnya....

Mak dah nak balik Kedah. Janji dengan Acu nak jumpa kat Pudu dalam pukul 10 lebih2 cenggitu; Acu dari Tanjung Malim. Aku kena hantar mak ke Pudu sebab banyak barang mak nak kena bawa. Kesian pula takkan mak nak angkut semua2 tu naik bas sensorang. Selalu memang En Ahmad yang baik hati akan hantar Mak ke Pudu tapi kebetulan pula harini Kenduri Kawin anak Paman kat Sg. Merab. Paman ni bapa sedara En Ahmad yang paling rapat; dah dianggap macam ayah sendiri dah. So as anak, wajib En Ahmad p tolong2 wat apa patut, kan.

Oleh kerana aku tak confident nak drive p Pudu tu, jadi kami kenalah naik any public transport. Afiq, terpaksa aku minta tolong baby sitter next train, lagi 30 minutes. Hmm.. malas nak tunggu aku suggest kitorang naik bas je lah. Bas berenti kat Kotaraya, dekat dah ngan Pudu. Kalau tak jauh nak berjalan dari Stesen LRT Pasar Seni nak ke Pudu nanti.

Kakak memang hepi la.. aku pun hepi dapat bawa dia jenjalan. Dari dalam bas macam2 leh tengok kat luar. Takpelah lambat sikit, kan.

Sampai Pudu, dah jumpa Acu, kitorang diskas2 sikit. Actually Acu ada masalah sikit dengan umah sewa yang diorang nak duduk next sem nanti. Hmm.. nantilah ada time aku cite, k.

Then, kami amek keputusan g je cari tiket bas. Aku pun nak kena balik cepat ni, nak attend kenduri Paman. Ramai sedara dari JB and Singapore dah sampai and semangat nak jumpa AfiQ and Kakak. Tapi yang penting kenduri Paman mesti kena attend..

Dapat tiket bas pukul 3. Time tu pukul 12. Perut dah lapar, perlu diisi dulu, ok. Makan belasah je kat tempat makan kat Pudu tu. Aku bantai laksa. mak, Kakak and Acu makan nasi ayam. Lepas settle, aku minta diri nak balik. Mak ada Acu, kira okla; kalau tak memang aku teman mak sampai bas datang.

Huhu.. dah panjang sangat n3 nih, sambung nanti boleh? Nak tengok afiQ son jap.

nota kaki: sori tajuk xsama isi.. kuang3..




~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog