Wednesday, November 11, 2009

giveaway ikan puyu ditutup

ng0meL by ummi
salam.

Kuhik3. Bagus jugak aku wat n3 giveaway tu. Panas aku punya komen kat FB (huhu depa tamau komen kat blog ceq). Jangan tatau.. laku ok, ikan puyu aku tu. Tu belom aku wat n3 bagi resepi.. hahaha.

~haha aku tepek komen depa kat sini. kuhik3~

Haduhs.. ntah bila aku wat giveaway.. Hmm memang hangat ikan puyu aku tu mendapat sambutan dari tangan2 kawan2 opisku. Bukan hapa, rasanya diorang tu niat nak selamatkan ikan2 tu dari aku kot! Nyeh2..

Ok, dengan rasminya aku akan bagi ikan2 puyus ku kepada
Zai (3 ekoq) <-- atas permintaan dan
Abang Zul & Yong (3 ekoq). <--ahaha.. tak kire, kena mai pancing jugak, ok.
Dah2..tinggai la kat aku 2 ekoq..

Giveaway ditutup, ok. Aku pong nak simpan gak, cuma tamau ramai2. Kang manala tau macam orang cakap, tadak ikan tu kat umah.. tak 'berpagaq' la umah aku.. huhuhu.. nak pecaya ka dak, aih..

p/s: Rajin2 la sembahyang dan berdoa minta Allah selamatkan kita dan ahli keluarga dari gangguan Syaiton Nirrojimmm. Amin..

~me think, me write~

3 lagi tambah ng0meL:

ibunafis on November 12, 2009 said...

salam,shuhada bela ikan puyu ka..buat 'pagaq' ja ka..mkn tak?kat umh ibunafis byk puyu tau..hehe kalo nk tmbah koleksi gtau la..

shuhada on November 13, 2009 said...

banyak? banyak mana tu? mmg wat pagar eyy?? hehe.. saya pulak yg heran. ekeke.

siti nurkhijah on November 16, 2009 said...

la.. dah tutup give away tu? baru jumpa resepi pekasam semalam.... beli kat pekan rabu la jawabnya... 1kg RM 18.00

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog