Wednesday, November 11, 2009

BABY IN BABYKIDSLOVE APPAREL

ng0meL by ummi
salam.

Penat aku soh afiQ posing pagi tadi. Muka ngantuk lagi tu tapi sapa soh tunjukkan kemeriahan untuk membuka mata yang bulat tu kan. Tangan aku ni laju je nak klik2 enset hehe.

Haa ada tujuan jahat ok aku soh dia posing2 pepagi tadi. Sebab.. hehe.. of course la aku nak dia jadi model n3 aku untuk kontes Babykidslove Online Boutique.


Aku memang gemar pakaikan anak2 dengan legging sebab cam kiut2 and yang penting mostly baju anak2 aku ni berseluar pendek or skirt. Cuaca kan panas.. tapi bila masuk je soping compleks, sejuk dia bukan main. So kalau ada legging, sarung je. Legging fancy, somel n selamat le dari kesejukan ekon, tul tak?

Berbalik pada kontes tadi.. jom tengok dulu syarat-syaratnya

Pertama : Jadi follower Babykidslove Online Boutique dan add http://babykidslove.blogspot.com/ kat blog link.
Kedua : Copy banner dan paste kat entri dan sidebar dengan linkback ke Babykidslove Online Boutique.
Ketiga : Buat entri dan upload gambar baby menggayakan LEGGINGS@TIGHTS.
Jangan lupa letakkan nama baby, tarikh lahir dan nama ibu
Lastly : Sila hantar link entry anda ke babykidslove@yahoo.com
Nak tengok hadiah, boleh geram2 kat sini!

Ni gambar afiQ pakai legging. Ni je yang tinggal muat, yang lain2 dah keciks. Kalau menang, leh tambah collection eh. Tengok kat babykids love ni gatal tangan rambang mata pulak nak sopping!
Nama: Ahmad AfiQ bin Ahmad Zuhairi
Tarikh Lahir: 14 Januari 2009
Nama Ibu: Ummi Shuhada binti Md Sabri

TARIKH TAMAT : 30 NOVEMBER 2009


~me think, me write~

1 lagi tambah ng0meL:

Babykidslove Online Boutique on November 11, 2009 said...

salam....overal sume lulus....ala comeinye afiq tu dgn leggings......huhuhu gud luck....

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog