Wednesday, November 25, 2009

afiQ buat perangai

ng0meL by ummi
salam.

tajuk n3? tu la pasal.. sejak last week lagi nih..

since demam last week+Tok dia datang+Acu dok melayan+Mama sendiri babysit

= gini la jawabnya..

... melekat je!

This week pulak, aku dah stat keje; xdela dok p melangut melawat umah babysitter macam selalu.

So bila balik petang tu, kat umah babysitter sabar lagi... sampai je umah...

... macam xjumpa aku 8 hari!

tak boleh letak langsung!

letak je, hok hek. Ish, geram pun ada. Bukan apa, sampai xleh wat apa langsung!

En Ahmad balik ingat boleh la nak take over, hmmph.. sedih sangat la macam aku ni dah xnak amek dia lagi dah. Mata tu asyik pandang aku je.

Time tido lagi lah. Tak leh tinggal langsung. Ntah tido ke tak si afiQ nih. Asal aku bangun je, macam tau2 pulak dia.

Hok hek lagi.

haduh dik.. mama time ni la nak blogging rest. Dulu leh la mama relax je.. sekarang siang dah confirm2 mama kat ofis.. tak dok time...

huhuhu...

Bukan mama merungut kena layan adik, tapi.. bagi la mama can; mama nak terkucil nih..

huhuhu...

Seb baik adik dah kenyang. Tido ye, sayang. Sikit je lagi ni mama nak settlekan (ekeke).

blog mama nak bagi santek2, somel lomel, nak update slalu, baru orang datang, orang hepi2..

ok, nite nite (huhu dah morning!). Sok kija...



~me think, me write~

1 lagi tambah ng0meL:

ina on November 25, 2009 said...

ni cam nak kena babab bontot ni.biasa dia.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog