Thursday, October 22, 2009

tensiunnye akuuuu!!!

ng0meL by ummi
salam.

tadi bawa afiQ g klinik amek ubat pecah kahak. Selsema dah nampak cam ok tapi turun ke tekak jadi kahak pulak. tadi pagi 2 kali batuk kuar lendir. sikit je. Kesia dia, bersungguh nak kuarkan kahak tu tapi tak reti.. huhuhu... kalau boleh ku tulun kuarkan...

Masa bw afiQ g kelinik, kakak aku tinggalkan kat umah bb sitter. mau meraban aku kalu bawak dua2 huhu. Seb baik kakak ok, g pun dia cam dah burink sangat dah dok berdua ngan aku. hehe.. mau tak nya, 15 kali dia panggil, 14 kali aku menyahut. Tapi biasala, yang satu yang aku tak menyahut tu yang dia kira, kan.. sigh..

Jadi olih yang demikian akhirnya dua2 aku letak kat umah bb sitter diorang huhu. Konon nak concentrate dengan keje aku nih.

Ni la yang aku tensiuunnn ni.. berat dah kepala aku ni dok menaip kat powerpoint report aku tu. Berpinar bijik mata. Pasai apa la aku dok ngaku leh wat keja kan.. patut dah cuti tu cuti je lah.. lantak la bergaji ke tak, kan.. huhuhu... bos dok tunggu tuuu... haaaaaa!!!

Uiks! sekali ku pegang medula oblongata ku ini, terasa denyutannya! Sok tamau wat kijo dahhhh!

Ni yang semangat nak berenti keja nih. Huhuhu... sapa nak bagi idea nak kijo apa lepaih ni??

~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog