Wednesday, October 21, 2009

sapa punya kerja nih??

ng0meL by ummi
salam..

Masalah ni aku dah lama nak share. Cuba korang renung2..

~kotak warna pensil kakak dah robek~

~favourite kakak- juge robek~

Agak2 la kan.. sapa la punya kheroje hat robek2 lagu tu kan..

~haa.. inilah buktinya!~

Suka sangat makan buku si afiQ ni. Bukan saja buku, apa saja yang boleh di kunyah2.. Makan, ok.. memang makan, siap kunyah2 n taktau dah berapa banyak dah masuk perut dia. Kalau di tegah, diambil dari tangan.. muka memang tak manis! Haduh, dik...


~me think, me write~

2 lagi tambah ng0meL:

Riena @ MamaAneesa on October 21, 2009 said...

alahai afiq...mama tak kasi makan ker sampai afiq makan buku tu...nanti aunty pukul mama yer....kesian dia...

shuhada on October 21, 2009 said...

apa x kasi dia makan.. berebut sudu dgn buku nk masuk mulut dia. hehe.

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog