Monday, October 19, 2009

Survey lagi, jom..

ng0meL by ummi
salam.

Baru balik dari soping kat Alamanda ni. Hujan pulak nasib baik selamat sampai. Huh, banjir kat bulatan Putrajaya nun.. abeh keta En Ahmad.. bak kata Sufiyyah, kete mandi...

G Alamanda sebab semalam xsempat nak bersopingan. Kitorang kua dari rumah pun dah lepas maghrib, singgah dulu Cawindoor (xingat ejaan kedai tu huhu) untuk dapatkan quotation projek Kitchen Cabinet n Wardrobe kami.

Tapi petang tu kitorang dah terjah 2,3 buah kedai dah.. sampai anak2 penat tertido dalam kete.

~mama yang gigih jaga anak2 sementara tunggu ayah diorang~

~lunch kat Restoran Syarifah, BBB. Sedap~

~row atas: lepak kat cawindoor sementara tunggu ayah diskass~
~bawah: makan kat kedai ayamas, yum! yum!
~both kat Equine, Seri Kembangan~

Sempat cite yang semalam pulak. Nak kena amek afiQ son ni, dah lewat. Umah akak sebelah pun belum terjah. Apa punya neighbour.. dia wat open house! Jap ey akak..

Nanti aku cite aktiviti kat Alamanda lak eh.


~me think, me wrote~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog