Friday, October 30, 2009

Mikylayna Giveaway

ng0meL by ummi
salam.

U ols penah nengok benda alah kiut miut cenggini?



... atau cenggini?...


haa kalau nak tau, ni semua hasil craft sendiri tau (handmade) dari Cabbiena at Mikylayna. Sekarang ni mama kepada Miky dan Layna tengah wat giveaway.



Sonot tau cuci2 mata kat kedai Mikylayna ni.. apatah lagi kalau dapat barang seketul dua hair clip somel lomel tu. Leh kakak Sufiyyah pakai kan, tambah somel lomel la dotter aku yang sorang tu.

Haa.. ni la giveaway nya...


* hairclips baru yg dlm gambar * hairclips mengikut pilihan hati u ols tau!

kalau aku.. emm... untuk Kakak Farah Sufiyyah aku berkenan yang bunga merah putih tu.. yang bawah, sebelah kiri. Somel kan? Sangat sesswai, somel lomel bila letak kat rambut dia kan..

eh, lupa pula.. ni cara nak join giveaway ni...

1. terbuka kpd followers mikylayna shj... yg belum tu cpt2la follow ye... letakkan mikylayna dlm blog list anda <-- aku dah

2. buat entry mengenai mikylayna's giveaway <-- tengah buat ni

3. nyatakan apa yg anda lihat menarik tentang koleksi mikylayna dan pilih satu hairclip yg paling anda rasa comel sgt <-- cumil2.. yang penting handmade and murahsss gitu. Kalau pilih.. aku suke yang under D sea tu.. somelll banget yang kurita tu!

4. jgn lupa tinggalkan link & email anda di sini <-- beresss

haa.. jangan lupa......

giveaway ini akan ditutup pada 12.00 tengahari, Sabtu, 7 Nov 2009

and sebelum tirai n3 giveaway ni dilabuhkan, ni aku bagi lagi korang cuci mata



~me think, me write~

1 lagi tambah ng0meL:

c a b b i e n a on October 31, 2009 said...

pn somelll...
mekacih yeee join...
anak2 mu pun somelll...
:)

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog