Tuesday, October 20, 2009

kisah Alamanda

ng0meL by ummi
salam

Ni sambungan aktiviti aku ngan Sufiyyah semalam. G Alamanda sebab nak beli fud afiQ yang dah kehabisan stok. Mana taknya, kakak pun makan sekali! Then nak beli fries favourite En Ahmad.. brand Simplot. memang sedap.. lain2.. sampai sana aku jengok2. Hehe bukan takde list, tapi as usual, sampai je ada yang terlebih hehe..

Kitorang gerak pun dah petang jadi biasala si Sufiyyah tu masuk je kete.. nak air, nak bantal..

~tengok mata dah kuyu semacam n last skali..mama drive sensorang~

So, memang seharusnya mama ni terkial2 sorong stroller sebelah tangan, bakul (xkuasa nak seret troli, ok) sebelah tangan lagi. Memandangkan kakak pun tido, time tu pun dah dekat pukul 4, cepat2 grab apa patut n blah dari kaa-fuu.

Kat luar.. hehe terasa nak grab something.. so, inilah hasilnya!

~ni memang yang dalam list...~

~hehe.. ni la kerja aku kalau En Ahmad bagi fulusss~

So, dah boleh senyum panjang aku cepat2 g kat kete. Struggle gila nak angkat barang masuk kete, nak angkat kakak pula masuk kete, nak lipat stroller gedabak tu masuk bonet.. Dah setel, kakak bangun..

Huhu dia sedih pula bila aku cakap dah abis soping n nak balik dah. Terus nangis cakap nak soping juge. Aduhai aku dah la kejo time ni. Mana nak amek afiQ, mana nak singgah umah neighbour lagi. Kang dah amek afiQ, mana sempat gue makan2 eh.
Tapi bila kakak kata nak soping donut...

~what a quality time kan?~

Aku hepi, kakak pun hepi..
Balik tu dah makan donut pink seketoi, kami p la jengok umah sebelah..


~me think, me write~

0 lagi tambah ng0meL:

Post a Comment

~Hello (^.~) Sila komen banyak banyak banyak, jangan segan segan ye. Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

.:The sOmeL LomELs:. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog